Vážení zákazníci, rádi bychom vás upozornili, že v období před vánočními svátky může dojít k prodloužení dodacích lhůt z důvodu zvýšeného objemu objednávek a vytíženosti přepravních služeb. Aby vaše objednávky dorazily včas, doporučujeme nakupovat co nejdříve. U objednávek přijatých po 15.12.2024 již nemůžeme garantovat doručení do Štědrého dne. Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně dodání, neváhejte nás kontaktovat. Váš H2O nanotec

Reklamace zboží

Potřebujete jakékoliv zboží z našeho e-shopu reklamovat? Nemáme z toho radost, ale rádi vám pomůžeme. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.

 

 

Pokud chcete zboží vrátit, informace naleznete na stránce Vrácení zboží

Můžete se spolehnout, že uděláme maximum pro to, abychom vaši reklamaci vyřešili co nejrychleji. Nečekáme na zákonné lhůty 30 dní, budeme na reklamaci pracovat, abychom ji vyřídili co nejrychleji. Během reklamace spolu budeme v kontaktu a  měli jste tak neustále aktuální informace o tom, co se s reklamací děje.

NÁVOD JAK PODAT REKLAMACI

  • Stáhněte si reklamační formulář ve formátu PDF
  • Vyplňte formulář - doporučujeme velmi detailně popsat závadu  (políčka s * vyplňujeme my)
  • Vytiskněte formulář a podepište
  • Připojte daňový doklad - fakturu
  • Formulář s daňovým dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží, které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku
  • Odešlete na naši adresu - nejlépe přepravní společností PPL. Adresa je: H2O nanotec s.r.o., Liberecká 1471/20, 40502, Děčín

ZASLÁNÍ REKLAMACE PÍSEMNĚ JE KLÍČOVÉ

Víme, že byste rádi vyřídili reklamaci přes telefon, i nám by se to líbilo. Bohužel to ale zatím není legislativně možné a je třeba splnit určité kroky, tzn. odeslat správněvyplněný reklamační formulář se zbožím  (pro konzultaci ale volat můžete). Ke zboží také nezapomeňte připojit formulář a ostatní důležité věci, popsané výše. V opačném případě nemůžeme reklamaci přijmout a tím se celý proces prodlouží, takže je lepší hned připravit veškeré podklady správně, aby vše proběhlo hladce.

 

VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba. Celý proces reklamace budeme monitorovat a informovat vás. V každém případě dostanete od nás písemné vyjádření k reklamaci.

Pokud bude reklamace uznaná, zašleme vám nový nebo opravený výrobek, nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů.

 

VÍCE INFORMACÍ

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte opravdu úplně vše.

 

Jiří Polman a MIlan Vrba
majitelé e-shopu H2Onanotec.cz

Zpět do obchodu